„ЧЕЗ Електро България“ АД успешно е преминало одит за подновяване на сертификацията на системата за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015, съобщиха от пресцентъра на дружеството.
Одитът за подновяване на сертификацията на системата за управление на качеството по новата версия на стандарта е бил осъществен от 12 до 16 март т.г.
Одиторите от международната сертифицираща организация „ТЮФ Рейнланд – България“ ЕООД са проверили съответствието на процесите в практическата дейност на звената в „ЧЕЗ Електро България“ АД с изискванията на новата версия на стандарта и регламентите в документацията на системата за управление на качеството предвид актуалните особености на процесите в дружеството и условията на приложимите законови и регулаторни изисквания.
При проверката не са били установени несъответствия с изискванията на стандарта БДС EN ISO 9001:2015. Заключението на одиторите е, че дружеството е внедрило и прилага ефикасна система за управление на качеството за постигане на своята политика и цели.
Екипът за одит потвърждава, че системата за управление на „ЧЕЗ Електро България“ АД изпълнява изискванията на стандарта, адекватно се прилага и поддържа, се посочва в съобщението.
Директното влияние на професионализма и отговорността на служителите при осъществяване на преструктурирането на бизнеса на дружеството през ноември 2017 г. аргументира положителните резултати от извършения одит и утвърждава „ЧЕЗ Електро България“ АД като компания, която в своята дейност се придържа към най-високите стандарти в областта на обслужване на клиенти, се казва още в прессъобщението.
„Прилагането на изискванията на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 гарантира непрекъснато повишаване на ефективността на бизнес процесите и по-качествено обслужване на клиентите на Дружеството, отговарящо на нарастващите им специфични изисквания в условията на динамично развиващи се пазар и технологии“.
БТА