Компания „Дисни“ ще заложи на обогатена реалност за представянето на новите играчки от „Междузвездни войни“

0
314
Снимка: Twitter

Компания „Дисни“ ще въведе персонажи от „Междузвездни войни“ в света на обогатената реалност, за да привлече феновете на култовата космическа сага към магазините, в които от следващата седмица ще се продават новите играчки и продукти, свързани с предстоящия осми епизод „Последните джедаи“, предадоха Ройтерс и Асошиейтед прес.

От 1 септември в 07,01 по Гринуич над 20 000 магазина в 30 страни ще привличат клиенти с лов на персонажи в обогатена реалност, наречен „Открий Силата“. Използвайки приложението „Междузвездни войни“, феновете ще виждат познати герои от поредицата – Генерал Акбар, Чубака, Рей, както и нов персонаж от „Последните джедаи“, през камерите на смартфоните си и ще могат да правят снимки и клипове с тях.

Обогатената реалност се превърна в сензация, след като миналото лято компания „Ниантик“ пусна играта „Покемон гоу“, състояща се в търсенето, откриването, залавянето, обучаването и организирането на битки на виртуални създания в реална среда.

Ловът на 15 персонажа от „Междузвездни войни“ ще продължи три дни.
Тактиката за привличане на клиенти за „Силния петък 2“ съществено се различава от предишната кампания през 2015 г. за промотиране на играчките и продуктите, свързани със седмия епизод „Силата се пробужда“. Тогава беше организирано 18-часово разопаковане на стоки, което беше стриймвано на живо, припомня Асошиейтед прес.

„Междузвездни войни“ винаги са подкрепяли новите технологии. Вълнуваме се, че с помощта на обогатената реалност ще дадем възможност на феновете да изживеят приключението по напълно нов начин“, казва президентката на „Лукасфилм“ Катлин Кенеди.

Осмият епизод „Последните джедаи“ от поредицата „Междузвездни войни“ излиза на екран на 15 декември.

Източник: БТА

Коментари

коментари

За още новини харесайте страницата ни във