Шефът на Фейсбук Марк Зукърбърг призна вчера, че социалната интернет медия е допуснала грешки, които са позволили данни за абонатите й да попаднат в аналитичната фирма „Кеймбридж аналитика“, и обеща компанията да направи промени, предаде Ройтерс.
Той каза, че неговата компания ще анализира всички приложения, които са имали достъп до голям обем лични данни преди направените през 2014 г. промени.
Зукърбърг добави, че най-важните мерки, които позволяват да се избегнат конфузни ситуации като тази с „Кеймбридж аналитика“, вече са били взети още преди повече от година.
Марк Зукърбърг заяви, че е време на повече регулации на технологичните фирми, тъй като те играят все по-важна роля в света, и спомена, че трябва да се знае кой плаща за онлайн реклами, предаде АП.
В интервю за Си Ен Ен Зукърбърг заяви, че вече няма съмнение, че Фейсбук и други големи технологични компании трябва да бъдат по-строго регулирани. Той каза, че законодателите трябва да работят с фирмите, за да се прецени кои регулации са най-смислени.
Зукърбърг заяви, че според него е добра идея да се задължат интернет компаниите да предоставят информация за лицата, които плащат за онлайн реклами.
БТА