Последен писък на модата са веждите под формата на логото на „Найки“ 

0
2228
Снимка: Twitter

Нова модна тенденция, която превзе Инстаграм, е дамите да оформят веждите си като емблемата на „Найки“, съобщи в. „Метро“.

След вълнообразните и бръснатите вежди, потребителите на социалната мрежа станаха свидетели на дебюта и на тези, вдъхновени от спортния бранд. Някои от жените, които налагат тенденцията, първо нанасят дебел слой грим и тогава рисуват познатия знак. Други подчертават естествените си вежди с черен молив и рисуват извивката на „Найки“ в началото им.

Последователките на новата мода добавят хаштаг „just do it“ („просто го направи“), каквото е мотото на марката. Ако спортните вежди добият широка популярност обаче, може би е по-добре „Найки“ да промени девиза си на „не го прави“, пише изданието.

Източник: БТА

Коментари

коментари

За още новини харесайте страницата ни във