Френският пилот на Фолксваген завърши осемте отсечки с аванс от 46.5 секунди срещу белгиеца Тиери Нойвил с Хюндай и 1:08 минути преднина срещу неговия съотборник Андреас Микелсен от Норвегия.
И двамата пилоти на Фолксваген бяха изправени пред сериозна заплаха по време на 30.8-километровата тестова отсечка, след като на един от слепите завои се появи добитък на пътя. Микелсен обаче не намали и спечели ценни секунди в битката за второто място срещу Нойвил.
След етапа той каза: „Видяхме няколко крави във влизането на завоя и очаквах да се случи най-лошото, но не намалих скоростта в завоя и се разминах. Ударихме нещо на земята и реших, че може да имам спукана гума, но в крайна сметка и това се размина“.
Ожие доминираше през почти целия ден, като само Крис Мийк успя да наруши неговата доминация в една от скоростните отсечки, но в последствие британецът отпадна от надпреварата.
Това се случи след удар в дърво 400 метра след началото на етапа. Истинското изпитание дойде в осмата специална отсечка, преди чийто старт се появиха опасения за дъжд и подборът на гуми можеше да се окаже с фундаментално значение.
Ожие започна предпазливо в повторението на шестия етап и до първата контрола на осмия километър вече беше загубил 5.1 секунди от аванса си срещу Микелсен. В крайна сметка той завърши деня с аванс от 46.5 секунди, който беше точно с 13 секунди по-голям преди началото на последния етап.
Източник: БТА